Kontaktsvårigheter


Den här gången gick resan utan strul, allt flöt på som det skulle. Däremot har jag kontaktsvårigheter. Datorn vill inte koppla upp mot wifi och jag har inte lyckats ladda dongeln än, ingen tycks veta hur det går till, imorgon har killen på posten lovat hjälpa mej. Justnu sitter jag på en pub med en öl och nyäten och försöker skriva på lill-paddan, ganska pilligt jobb så det blir en längre uppdatering i morgon bara jag får ordning på internet. Ha det så gott alla och på återseende.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej Anneli!Vad roligt att läsa om din åsnekurs!Verkar jättekul och intressant.
Ja nog kan jag lova att det är både roligt, spännande och intressant att vara här, nästan så man vill stanna kvar...

/Annelie

Populära inlägg i den här bloggen

Gäster upplever genuint lantliv

Vilket mörker

Finbesök idag